Elektronska obvestila
Novice
ODPRODAJA-ZNIŽANI PISARNIŠKI STOLI
VRAČILO BLAGA
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo pravico, da v petnajstih dneh podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo zato treba navesti razlog. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je poštna pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 15-ih dneh od prejetja blaga, in sicer na e-mail info@hyle.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 15 dneh. Ponudnik vrne kupcu vsa opravljena plačila v zvezi s pogodbo najkasneje v roku 15 dni od sporočila o odstopu od pogodbe.
Če kupec od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v petnajstih dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka. Blago mora biti vrnjeno skupaj z originalno embalažo. Izdelkov na katerih so vidne sledi montaže(uporabljena vodila, vgradne praske, nameščeni ročaji, vrtanje ipd.) ni mogoče vrniti saj se videne sledi montaže štejejo kot poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji. Ne montirajte oz. vgrajujte pohištva oz. drugih kupljenih izdelkov dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam. Artikli, kupljeni na daljavo, namreč niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe. Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da artikel lahko odpreš, pregledaš in če ti ne ustreza, ali pa so bila tvoja pričakovanja napačna, odstopiš od nakupa.
Ta priporočila ne veljajo, če je blago ob nakupu uničeno, poškodovano, v okvari, ne deluje ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Kupec je ob prevzemu blaga, osebnem ali ob dostavi, dolžan pregledati skladnost blaga z naročilom. V primeru vidne poškodbe embalaže mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi ali pri ponudniku. Poskrbeli bomo, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. Kupcu priporočamo, da paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti dostavljača. Ponudnik ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.
Izdelki v akciji
Nakup zahteva izbiro dodatnih lastnosti izdelka
PISARNIŠKI STOL HY-8050-rdeč
STOL HY-8070 RDEČ je moderen pisarniški stol oblazinjen v črno unetno usnje in rdeče blago .Je udoben in dobro nastavljiv
delovni stol.
Z obl...
Nakup zahteva izbiro dodatnih lastnosti izdelka
PISARNIŠKI STOL HY-8060-ZELEN
STOL HY-8060 -ZELEN je moderen pisarniški stol oblazinjen v črno unetno usnje in rdeče blago .Je udoben in dobro nastavljiv
delovni stol.
Z ob...
Nakup zahteva izbiro dodatnih lastnosti izdelka
PISARNIŠKI STOL K-8332B ČRN
STOL K-8332B je oblazinjen TEKSTILNO USNJE ČRNE BARVE.Je eden naših najprodajnejših stolov.
Odlikuje ga ergonomska linija bogato oblazinjenja. in ...